TISDAG 21 JULI

Heej! Jag skrev just värsta inlägget här som raderades, så just nu är jag inte överlycklig! Har iaf jobbat idag igen, det var ganska jobbigt, för vi var bara tre vikarier :S Alla tre förkylda och trötta. Men vi tog oss genom dagen och efteråt så följde jag med en jobbarkompis hem en sväng för att se hur hon bodde :) Fick mej också ett bevis på hur liten världen kan vara ibland! Hennes rumskompis skulle nämligen ha bott här! I mitt rum! I extrasängen som jag just nu anväönder som garderob ;D Men men, är rätt tacksam att hon hittade annat :P Dessutom hette hon också Therese ;)

I tor´sdags var jag och T på sälsafari. Det var skoj :) Vi fick åka rätt länge dock, eftersom sälarna fanns så långt ut :P Och därute var det ganska så mkt vågor, så höll i oss för glatta livet :P Men vi överlevde och jag fick lite kort på sälarna ;)
Här kommer lite bilder :















Och så får vi ta några från när Johanna var här :) :









Så ;) I övermorgon kommer kommer Hanna blondie :D Har saknat henne så mkt, var längesen nu!
Hej / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0