Onsdag 8 juli

 Halloj igen!
Nu har jag då jobbat klart tredje dagen på Solbo :) Det har faktiskt varit ganska kul idag, jobbade med en tjej i min ålder, och vi tyckte själva att vi var riktigt duktiga (: Med suppar, tvätt och annat ;)

Trivs mycket bättre här än jag hade väntat mig, både med jobbet och med boendet. Har vart en sväng i litw affärer och kollat idag, rea överallt :P Och nån tisdag, torsdag eller söndag framöver blir det nog sälsafari med Therese :)

Har just tagit reda på vad den tredje av mina lägenhetskompisar heter, Adem. Hörde just att han och Tomas stog ute och tjaffsade om nåt :P Orkar inte engagera mig i att ta reda på vad men^^ Adem har blivit väldigt pratig det senaste dygnet iaf :P Och fortfarande är vaktmästarGunnar här varje morgon och livar upp stämningen lite :) Tråkigt att gå upp när det är helt dött här, så jag är rätt glad att han börjar en timme innan mej. Men han går på semester snart tror jag, så då blir det tråkiga morgonar :/

Imorrn är det sista dagen som jag går bredvid. Sen börjar allvaret :P Känns iaf som att det inte är så omöjligt att hålla reda på allt längre. Nästa vecka kommer jag jobba med Louise och Mariell nån dag, vi är alla 19 år och vikarier, och vi ska jobba själva :S Det kan bli underhållande :P

Imorrn byter jag dessutom handledare för en dag, för då ska jag gå bredvid en som heter Jakob. Tror inte det kommer va några problem, han verkar väldigt lugn och duktig så :)

Nu får jag hitta på nåt att göra, tänkte Therese skulle komma hem snart, tror hon har vart på Nordby eller nåt.. Men men, kanske ser nån film eller nåt nu :)

Puss och kram/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0