Onsdag 29 juli

Nu var det ett tag sen igen sen jag skrev, har vart en del nu varje gång jag har tänkt att "Jaa! ikväll kan jag skriva" så har det liksom inte blivit. I helgas jobbade jag typ hela tiden, hade världens mest paindag, tack vare en av damerna på Gläntan.. hon blev extremt sur över att hennes fotografier var borta (när dom förmodligen egentligen låg i nån av hennes lådor bara) och lyckades göra en annan av damerna jätteledsen så vi fick lägga henne. Vi var dessutom bara två vikarier som jobbade, så till slut kallade Mariell på hjälp så då kom en ordinarie från en annan avdelning och hjälpte till. Det var det som behövdes för att den arga tanten skulle tappa det totalt, och försökte typ slå till henne med sin krycka. Hade det inte varit lite scary, hade jag nog skrattat en del :p I stället satt jag där tyst och matade en annan, för annars skulle hon bli ännu argare om fler kom och la sig i^^ Sen kom iaf arga tantens dotter, och när jag och Mariell var två rum bort hörde vi världens smäll. Oh nej, tänkte jag, nu har nån trillat ur sängen! Så jag går runt till alla och kollar så allt är bra, men inte till arga tanten, eftersom dottern är där, så jag tänkte att är det nåt säger väll hon till. Inte då. Då har tydligen arga tanten ramlat handlöst baklänges och fick världens bula i huvet. Sen var arga tanten arg (haha) igen och vägrade resa på sig, så där låg hon kvar i flera timmar.. men men hon kom ut till slut och allt blev frid och fröjd.

När jag kom hem då på lördagen hann jag precis äta lite, och duscha av mej allt, innan jag fick ett sms från jobbarkompisen Louise :) Hon frågade om jag ville med ut, och efter lite övervägande gick jag med ut :p Vi var på pråmen och The cod, gic k typ lite mellan. Tog lite kort så här kommer dom :)


Louise där i mitten :)



Sen var ju Hanna Dahl här på besök förra veckan :) Var väldigt kul, vi var på bio, flickvänner från förr hette filmen, den var rätt kul :) Och sen gick vi runt lite i stan och åt lite mat och sånt. Haha och så får vi ju inte glömma våra snygga tatueringar! Dom får jag ju visa kort på förståss:




Och jaa, dom är absolut riktiga... inte :P

I måndags kom mamma, pappa, Johanna, Inger och Erik hit, så vi sov på Strömstads camping i två nätter :) Det var jätteroligt att ha dom här verkligen, vi var på Koster, och så grillade vi :) Och åt på Konceps, kollade i lite affärer osv. Älskar att campa, så underbart. Ska alltid campa hela min semester när jag blir gammal! Eller åka båt, tillsammans med Johanna och våra rika norskar :P






Imorrn ska jag jobba tidigt, så nu ska jag nog snart lägga mig! Hanna kommer till helgen, Hanna syster alltså! :D:D
Hejs/ Sara

Kommentarer
Postat av: Tjöta

Nu är ja nöjd;D

2009-07-30 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0