Onsdag 15 juli

Hejhej! Nu var det längesen jag skrev, men har inte riktigt haft tid eller ork. Johannapanna ligger bredvid mig och fnissar åt ett Vänner avsnitt ;) Vi ska snart ta med Therese och gå på nyaste Harry Potter! Två och en halv timme! Blir nog skoj. Vi ska gå på Strömstads lilla bio, som tydligen har en lite och en "stor" biosalong. Det blir intressant :P

Under helgen var jag en sväng till Åmål, var ute på bluesen och så :) Kanske lägger in nån bild på det senare. Sen var jag på kalas också, och var hemma, för jag har blivit sjuk. Så nu har jag jobbat två dar och smittat ner hela avdelningen förmodligen ^^ Men kunde inte vara hemma när Johanna skulle komma ;D

Åker nog hem till helgen med, för sen kommer jag inte till Åmål på en månad. Och det är rätt skönt att vara hemma och hosta i stället för här. Plus att Markus är ensam hemma, så ska hem därför.

Johanna längtar till Harry Potter filmen, och vi håller tummarna för att hon ska få pop corn där ;) Nu ska jag kolla vidare på Vänner, så får jag återkomma imorrn eller nåt :P

Puss&kram/ Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick mina popcorn :D Baconpopcorn dock, men det gick ner ändå x)

2009-07-17 @ 14:44:23
Postat av: Sara

haha yes, det måste vara din mun som är bacon smakig :P

2009-07-21 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0