Jobbat nu (:

Sådärja, då har man klarat av både första och andra dagen på jobbet :) Det har varit jobbigt, mycket nytt, men ändå väldigt kul, och trevlig personal och boende ! Har världens bästa handledare typ, som aldrig tröttnar på mina tusen frågor och massa söta tanter att ta hand om :P Som visserligen inte alltid är lika söta, men det är iaf inte så farligt :)

Har pratat lite mer med dom som bor här med, väldigt trevliga oc sociala :) Jag och han-som-jag -inte-vet-namnet-på försökte få igång dvdn, den funkade med cdskivor men inte dvder, vilket väl är lite meningen? Får kolla sen om han fick igång det senare ;P

IDag hade jag storfrämmat av 14 släktingar och släkt till släktingar ;) Skyndade mej hem efter jobbet, duschade och han fixa mej liiitegrann, innan farfar ringde och sa att dom var här, så då var det bara att skynda sig iväg till Konsum, som jag iofs bor typ granne med, så det var inte så långt :P Sen åt jag med de äldre på konsumrestaurangen, medan de andra gick neråt hamnen och hittade nån pizzeria, och Daniel och Therese nåt annat ställe ;) Sen följde alla med upp till lägenheten, och dom verkade rättså imponerade :) Det är rätt stort här, iaf om man jämför med mitt rum i Åmål :P

När dom hade åkt, efter en massa kramar, gick jag en sväng till Konsum Igen, för att köpa ett mini kollegieblock att ha på jobbet :P Alla andra är så seriösa och duktiga och skriver upp allt som har hänt under dagen, under en rapportstund innan eftermiddagspasset börjar, och även morgonpasset. Så jag får väll försöka vara lite duktig jag med, och hänga på trenden c(:

Nu ska jag väll mest äta lite kanske, sitta här, kanske se nån film om jag orkar :) Imorrn börjar jag tidigt igen!
På återseende ;) / Sara

Kommentarer
Postat av: Daniel Norén

Fin lägenhet du har :-D

Och blogg

2009-07-19 @ 19:13:47
URL: http://mumraa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tackar tackar ;D Kul att ni kom hit och kollade! :)

2009-07-21 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0