Fredag 10 juli

Första dagen idag som jag har vart ledig här i Strömstad. Har spenderat mestadels av den med Therese, vi kollade runt lite i några affärer på stan :) Köpte en tröja och ostkaka :P

Har också försökt undvika Adem lite, för jag är så irriterad. Han var sjukt jobbig igår, speciellt mot Therese. Höll på och tjata om att vi inte fick ta hit folk, så nu vill jag ha hit ännu mera kompisar bara för att irritera :D Han prata aldrig med Therese heller, han satt vänd mot mig och kallade henne "hon" hela tiden. Sjukt irriterande. Som om hon inte satt precis där bredvid. Och så börjar han tjata om att han har rätt för att han är äldre än oss typ, jobbiga människa.

Men men, hoppas han inte ska bo här för länge ^^ Han hittade min film idag iaf, så då blev det liiiiite bättre,

Har bokat biljetter till mej, Johanna och Therese på nyaste Harry Potter filmen som går här på onsdag när Johanna ska komma :) Det blir nog skoj!

Nu har Gunnar jobbat sista dagen, så tråkigt. Blir tomt när inte han går runt och visslar i korridoren. Men han kommer tillbaka om fyra veckor, så han är nog här min sista vecka ;) Väldigt tråkigt att Therese inte heller är kvar så länge till, vad ska jag göra när hon flyttar tillbaka till Göteborg liksom? ^o) Det får nog bli mycket besök ;)

Ska nog se på film idag, det spöregnar ute, och jag har som sagt laddat upp med ostkaka (: Dessutom en massa godis ;D

Imorrn kommer pappa, mamma och mormor hit, det blir mys :) Jobbar till tre så dom kommer dit och hämtar mig och sen åker vi hit och kollar in lägenheten. Så nu måste jag städa idag :P



Therese :)


Therese och jag på Strömstads museum :)



Jag och Thomas

Nu blir det film :)

Puss och kram/ Sara

Kommentarer
Postat av: millafrill

men tjena , therese är ju grymt lik sigrid! i alla fall på andra bilden! huh`? ;D pusspus!

2009-07-10 @ 23:36:09
Postat av: Anonym

Haha inte i verkligheten, tror jag ^o) Inte vad jag har tänkt på iaf :P Puss!

2009-07-21 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0